Připravte své tělo na jaro včas

jaro

Pokud vás sluneční paprsky táhnou na toulky zasněženou přírodou, vyrazte za nimi. Nasajte do sebe vitamín D, který je pro naše tělo důležitým prvkem. Než se vrátíte ze svých zimních radovánek, bude zde jaro.

Zítra je pozdě začněte dnes

S jarními měsíci máme spojeno několik příjemných událostí jako Velikonoce, vynášení Morany, jarní rovnodennost a konečně více času stráveného mimo náš domov. To s sebou nese i jistá úskalí v podobě jarních depresí a únavy. My vám poradíme, jak na ně vyzrát.

Důležité je začít brzo. Dostatečně dopředu přepněte tělo do jarního režimu a probuďte jej ze zimního spánku. Na tu správnou vlnu vás dostane pravidelné pojídání ovoce a zeleniny. Problém může nastat ve chvíli, kdy nemáte ověřeného dodavatele a musíte se spokojit s „chemickou přehlídkou“ v supermarketu.

Doplňte zásoby vitamínů

Zde nastává otázka či nezvolit vitamínový doplněk na přírodní bázi obsahující vitamín C, který je základním stavebním kamenem pro naši imunitu. Další potřebné minerály a enzymy můžete dodat svému tělo za pomoci hrušky, o jejích účincích jsme vás informovali v nedávném článku.

Pokud sáhneme do kategorie zeleniny pak v tomto období nejlépe poslouží kořenová zelenina. Vývar, pomazánky nebo jejich syrová podoba nám dodají energii a odplaví zimní kóma. Doplňte svůj denní režim o detoxikační bylinné čaje. Opět nás dostanou do pohody a zjednoduší nám přechod ze zimy do jara.

Když čaj, tak jedině ze správných bylin

Čaje vyhledávejte s obsahem ženšenu, třapatky nachové nebo klanoprašky čínské. Větší očistné a detoxikační kůry vždy konzultujte se specialistou. Doporučí vám bylinky, které odpovídají vašemu zdravotnímu stavu.

Způsobů, jak zvládnou jaro (jarní únavu) je mnoho, my jsme vám přinesli několik rad jak na to. Posledním tipem je pravidelný pohyb na čerstvém vzduch a dostatek odpočinku.

ZANECHAT KOMENTÁŘ

Please enter your comment!
Please enter your name here